بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا تولید اسپری ضد تعریق در شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هفت هزار نوزاد خراسانی واکسن «پنوموکوک» در هرماه دریافت می‌کنند علت تأخیر در اعمال قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد ازکارافتادگان صندوق تامین اجتماعی از مستمری خود در احکام حقوقی جدید واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده سیستان وبلوچستان پزشک قلابی در گلشهر به دام افتاد| دستگیری دو زورگیر مسافرنما در مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | دستگیری تبهکاران تلگرام که با نقاب پشتیبان سایت از مردم کلاهبرداری کردند وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۱ فروردین | فوت ۱۹۳ بیمار دیگر و شناسایی ۱۹۶۶۶ مبتلای جدید کرونا

  • کد خبر: ۶۳۵۸۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
آمار کرونا در ایران ۲۱ فروردین | فوت ۱۹۳ بیمار دیگر و شناسایی ۱۹۶۶۶ مبتلای جدید کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۶۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که 2 هزار و ۲۰۵ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی افزود: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسید.

 

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

 

وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و  ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته لاری، تا کنون ۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->